تاریخ آغاز ثبت نام سيم‌كارت های اپراتور سوم
نوشته شده توسط : مصطفی طهرانی

در حال حاضر سيم‌كارت‌هاي رايتل در كرج به‌صورت پايلوت، مرحله آزمايشي خود را سپري مي‌كنند و شبكه فروش اپراتور سوم تلفن همراه نيز به فراخور واگذاري‌ در حال توسعه است و اين اپراتور از نيمه دوم آذرماه ‌ ثبت‌نام خواهد داشت و سيم‌كارت‌ها به مرور عرضه مي‌شوند.

به گزارش ایسنا حميد فرنگ - مدير عامل رايتل - اظهار كرد: اپراتور سوم تلفن همراه با برند رايتل، نسل سوم تلفن‌ همراه را در چارچوب قوانين ارايه ‌مي‌دهد.

وي ادامه داد: تعرفه تماس اپراتور سوم كه از اين پس رايتل ناميده مي‌شود، پس از تصويب در كميسيون تنظيم مقررات ارتباطات و بر اساس طرح‌هاي تشويقي محاسبه مي‌شود.

او در پاسخ به اين سوال كه با وجود محدوديت در پهناي باند، چگونه‌ مي‌توانيد اينترنت با سرعت 512 را برروي سيم‌كارت‌هايتان ارايه دهيد؟ گفت: اپراتور سوم در حال حاضر قابليت ارايه نسل سوم را دارد اما در ارايه خدمات بر اساس قوانين و مقررات تعيين شده عمل مي‌كند.

وي تصريح كرد: علت تاخير واگذاري در شهر تهران، محدوديت شهرداري براي نصب آنتن‌هاي BTS است و درصورت رفع محدوديت‌ها شرايط براي واگذاري در تهران نيز فراهم است.

فرنگ درباره اظهارات ZTE مبني بر اين‌كه دليل تاخير اين اپراتور را عدم تامين مالي براي ترخيص تجهيزات در گمرك دانسته بود تصريح كرد: اين موضوع درست نيست و آن را تكذيب مي‌كنم.

مدير عامل رايتل تصريح كرد: ما به فضايي به دور از جنجال نياز داريم تا بتوانيم به موقع به تعهدات داده شده، عمل ‌كنيم.

وي ضمن تاكيد بر پيشبرد برنامه‌هاي اين اپراتور در فضايي آرام، پاسخگو نبودن مديران رايتل به رسانه‌ها را در راستاي ايجاد فضايي به دور از جنجال اعلام كرد.




:: بازدید از این مطلب : 373
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آذر 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست